איך לקדם אתר בגוגל

אם אתם רוצים לדעת איך לקדם אתר בגוגל יש כמה דברים שהם הבסיס להצלחה בקידום האתר שלכם.

ואת את הפעולות האלו אני יכול לעשות לכם והכל בשביל שתוכלו לקבל קידום אתרים בזול מבלי להתפשר על כלום.

אז נתחיל בזה שגוגל לא פעם הצהריו שהתוכן באתר הוא המלך.

אבל האם זה נכון?

מסתבר שלא תמיד התוכן הוא המלך, אלא גוגל הבינו כי כוונת המשתמש היא הדבר הנכון ביותר.

אם ניקח לדוגמה ביטוי כמו "שער הדולר" סביר מאוד שמי שרושם את הביטוי הזה בגוגל רוצה לדעת מה שער הדולר בהשוואה לשקל חדש. (או בהתאם להמרה שהוא רוצה לעשות בהשוואה למטבע אחר). ולא שהגולש רוצה לקרוא עכשיו מאמר של מעל 1000 מילים על איך שער הדולר נקבע ומה הגורמים שמשנים אותו.

אפשר לראות בתמונה באופן ברור שגוגל הבין את הכוונה שלי ומיד מציג לי את התשובה. אז האם באמת התוכן הוא המלך?

אז נכון, יש מקרים שצריכים לעבוד בהם בצורה קצת אחרת ושונה, אבל יש מקרים שבהם בהחלט אין ספק כי בשביל להתקדם בגוגל אתם צריכים שיהיה לכם לא מעט תוכן באתר.

איפה באמת התוכן הוא המלך?

התוכן הוא המלך במקומות שבהם נשאל את מנוע החיפוש שאלה שהתשובה אליה צריכה להיות באמת יותר עמוקה ולא נקודתית.

כאן גוגל בתור מנוע חיפוש עולה על המתחרים שלו ומצליח לספק את התשובה הטובה ביותר לכל שאלה.

הנה עוד דוגמה, אם נשאל את גוגל "איך לטפל בנשירת שיער" במקרה הזה כבר אנחנו צריכים יותר מידע, אנחנו רוצים לדעת בדיוק מה לעשות ואיך.

כמובן שגם גוגל באופן טבעי יציג לנו אתרים יותר סמכותיים בתוצאות, אתרים שגוגל כבר הבין שהם סמכותיים בתחומים רפואיים או תחומים הקשורים לנושא ולכן יתן לאותם אתרים עדיפות להופיע בראש התוצאות.

כאן גוגל כבר הפנה אותנו למאמר של מעל 2000 מילים על איך לטפל בנשירת שיער ואפילו נתן לנו את האתר הסמכותי ביותר ולא אחר מאשר של קופת החולים הגדולה ביותר בישראל של כללית.

אז מה אני בעצם עושה באתר שלכם בשביל שהוא יופיע ראשון בגוגל?

אני מוסיף תוכן רלוונטי.

אז רגע אתם שואלים, כמה תוכן? למה דווקא התוכן שלי? איך זה שיש לי כל כך הרבה זמן לכתוב תוכן?

אז זהו, יש המון כלים מאוד מתקדמים להכנת תוכן לאתרי אינטרנט.

אני משתמש בכלים האלו, מדובר בעצם על בוטים שכותים את התוכן. אולי בעצם את השורות האלו שאתם קוראים כתב רובוט.

אתם לא יכולים לדעת אם אני ישבתי לכתוב לכם או שבכלל רובוט שאיתו אני עובד כתב לכם את התוכן.

רוצים לראות איך התוכן שלי מדורג במיקומים גבוהים בקלות? הנה סרטון קצר.

הוספתי לכם תוכן. אבל זה לא מספיק.

צריכים גם לבצע אופטימיזציה לכל עמוד באתר.

מה בעצם קורה באופטימיזציה, הרי היא כוללת בתוכה המון דברים.

אני עובד על כל עמוד, בודק את התוכן עד כמה רלוונטי לנושא, כמה באמת התוכן באתר עונה על כוונת המשתמש, האם יש שימוש בעוד דברים מלבד רק כמה מילים עם תמונות.

לאחר מכן אני עובד לצד הטכני של הקידום, שהוא כולל בדיקה של שימוש נכון בכותרות, מהירות טעינה של העמוד, קישורים פנימיים, האם יש שגיאות בקוד שאפשר לצמצם, האם מדובר על שכפולים של תוכן או לא עלינו ורחוק מאיתנו תוכן מועתק ועוד דברים טכניים שעליהם אתם יכולים לקרוא בעמוד המדריכים שלי.

ועכשיו קישורים רבותיי קישורים ושוב קישורים

האמת שכתבתי קישורים כל כך הרבה בגלל שזה הבסיס של גוגל, עיקר האלגורתים של גוגל מבוסס על תהליך של קישורים חיצוניים וגם פנימיים.

הפנימיים עוזרים לגוגל להבין איזה עמוד הוא החשוב ביותר באתר (בדרך כלל עמוד הבית).

והחיצונים עוזרים לגוגל להבין עד כמה העמוד מתאים לביטוי שעליו רוצים להתקדם.

חשוב לזכור, כל אחד מהדברים לבד הוא לא מספיק, אלא רק השילוב של הטכניקות יחד הוא המפתח להצלחה ולקידום האתר שלכם.

אז מה תקבלו ממני ת'כלס במחיר של 890 ש"ח

2500 מילים של תוכן בכל חודש! (אתם יכולים גם לפרש את זה בתור 5 מאמרים פנימיים באתר שלכם).

2-3 קישורים חיצוניים בחודש (מהאתרים שבבעלותי).

אופטימיזציה ל 4 עמודים. או במילים אחרות 4 שעות אופטימיזציה.

ועכשיו קצת הרחבה והסבר מה אתם מקבלים ממני:

2500 מילים של תוכן, כאן אין יותר מידי מה להסביר, כל חודש יעלו 4-5 מאמרים באורך של כל מאמר כ 500 מילים, בהתאם לתחרות בתחום ייתכן ויהיה צורך במאמרים ארוכים יותר וכמות קטנה של מאמרים או להיפך.

2-3 קישורים חיצוניים. כמו כל מקדם אתרים טוב גם לי יש רשת אתרים משלי ששמורה ללקוחות שלי בלבד מהם אתם תקבלו בכל חודש קישורים.

לא מדובר על קישורים מאתרים כמו YNET, או וואלה או ישראל היום שהעלות של קישור שם היא מעל מה שאתם משלמים בחודש שזה רק 890 ש"ח.

אלא אתרים שבהחלט עושים לי וללקוחות שלי אחלה עבודה ומטיסים אותנו בתוצאות.

עבודות אופטימיזציה – העבודה שבה אני יושב על האתר שלכם וחופר ומשתמש בכלים שעוזרים להבין מה אפשר לשפר ומבצע את השיפורים.

גוגל – כבר לא עוד מנוע חיפוש אלא הכלי שלכם להטיס את העסק קדימה

גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר באינטרנט. חשוב לכל אתר לדרוג טוב בגוגל כדי שיוכל להגיע לקהל היעד שלו.

אם אתה מחפש לדרג את האתר שלך בגוגל, כדאי לשקול להשקיע בשירותי SEO. אתה יכול לשכור סוכנות SEO מקצועית או ללמוד כיצד לעשות זאת בעצמך על ידי קריאת מאמרים מקוונים ומעקב אחר עצות ממומחים בתחום.

קידום אתר בגוגל הוא לעתים קרובות מסובך וגוזל זמן, במיוחד אם אתה לא יודע מה אתה עושה.

גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם. זה גם נחשב ככלי SEO רב עוצמה. ישנן דרכים רבות לקדם את האתר שלך בגוגל. חלק מהם כוללים:

  • אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)
  • מחקר מילות מפתח
  • עיצוב אתר
  • בניית קישורים

ישנן דרכים רבות לקדם את האתר שלך בגוגל אך רק מעט מהן יעילות. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש). זה כרוך ביצירת תוכן לאתר שלך שישותף באינטרנט באמצעות מדיה חברתית, בלוגים ופלטפורמות אחרות כמו יוטיוב או אינסטגרם. אתה יכול גם ליצור סרטונים מרתקים שיתפרסמו ביוטיוב או באינסטגרם ולשתף אותם בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר ולינקדאין. . דרך נוספת לשווק את האתר שלך היא באמצעות שיווק במייל.

דוד קזראל

דוד קזראל

אני דוד קזראל, אני מקדם אתרים כבר משנת 2010 וחי ונושם את עולם האינטרנט עוד הרבה לפני זה. עוד מימי המודם עם החייגן. אחרי כל השנים האלו הקמתי את הבלוג הזה שבו אני מעלה לכם את כל המדריכים הכי מלאים שיש לקידום אתרים אורגני בגוגל. הכל 100% בחינם ויש כאן התוכן הכי ת'לכס שיש כוול סרטוני הדרכה שבכל מקום אחר יגבו ממכם עליהם תשלומים ממש גבוהים על קורס קידום אתרים. אז יש לכם כאן קורס מלא ומקיף ומקום לשאול שאלות.

דוד קזראל

אני דוד קזראל, אני מקדם אתרים כבר משנת 2010 וחי ונושם את עולם האינטרנט עוד הרבה לפני זה. עוד מימי המודם עם החייגן. אחרי כל השנים האלו הקמתי את הבלוג הזה שבו אני מעלה לכם את כל המדריכים הכי מלאים שיש לקידום אתרים אורגני בגוגל. הכל 100% בחינם ויש כאן התוכן הכי ת'לכס שיש כוול סרטוני הדרכה שבכל מקום אחר יגבו ממכם עליהם תשלומים ממש גבוהים על קורס קידום אתרים. אז יש לכם כאן קורס מלא ומקיף ומקום לשאול שאלות.

מאמרים מומלצים

הסרטון השבועי המוביל

Call Now Button