איך להשיג קישורים לאתר שלי?

יש כמה דרכים שבהם אתם יכולים להשיג קישורים חיצוניים לאתר שלכם והם:

  • קניית קישורים – אני הכי פחות ממליץ על זה.
  • החלפת קישורים – אפשרי, אבל לוקח המון זמן ואנרגיות.
  • לבנות לעצמכם קישורים באופן עצמאי – הדרך הכי טוב (אם עושים אותה בצורה נכונה).

אם אתה שואל את עצמך איך להשיג קישורים לאתר שלי, (כלומר איך אתה משיג קישורים לאתר שלך) אז אלו הם שלושת הדרכים הכי נפוצות להשגת קישורים.

כמובן שיש עוד המון דרכים, כמו לבקש מאמרי אורח, קישורי תגובה, קישורים מפורמים שונים הדברים האלו או שהם ממש מורכבים (כמו במקרה של מאמרי אורח שמתוך 100 מיילים שתשלחו במקרה הטוב 2-3 יחזרו אלכים ויתחילו לשאול אתכם מה זה בכלל מאמר אורח).

קניית קישורים – למה זה הכי פחות מומלץ

הדרך הכי נפוצה היום בישראל להשיג קישורים היא לקנות אותם, שזה מה שהרבה מקמדמי אתרים עושים.

אבל יש כאן בעיה, או יותר נכון כמה בעיות.

שמבצעים קניית קישורים אי אפשר לתת ללקוח שירות של קידום אתרים בזול שאחרי הכל זה מה שהרבה לקוחות רוצים.

הסיבה לדעתי שקידום אתרים אורגני בגוגל צריך להיות שירות זול הוא בגלל שמדובר על תהליך ארוך מאוד.

עד שהלקוח רואה תוצאות זה לוקח המון זמן, וכמה אוויר כבר יכול להיות ללקוח לשלם במשך תקופה ארוכה ולא לראות תוצאות באתר שלו? חודש? חודשיים? היום זה כבר הפך להיות בתחומים תחרותיים גם חצי שנה ואפילו יותר.

אז אם אתם במצב שאתם צריכים לקנות ללקוח בתחום תחרותי לפחות 4-5 קישורים בחודש, במקרה הטוב זה יעלה לכם בערך 1500 ש"ח בחודש, לזה תוסיפו את עלויות התוכן וכמובן השכר שאתן רוצים להרוויח בניכוי הוצאות נוספות, במקרה הטוב הלקוח ישלם לכם 3500 ש"ח במשך כמה חודשים טובים (תלוי בתחום ובתחרות) ולא יראה תוצאות.

אז קניית קישורים היא משהו שלא הייתי ממליץ לכם, אבל אתם מתעקשים להוציא על זה כסף וללקוח שלכם לא איכפת מהכסף שלו, אז סחבק זורם איתכם 🙂 .

עוד סיבה למה לא לקנות קישורים

כי אתם לא בלעדיים על הקישור, נגיד והלכתם לקנות קישור, שילמתם עליו 300 ש"ח, אפילו פחות או יותר לא משנה, נזרום על 300 ש"ח לצורך הדוגמה.

שמגיע המתחרה שלכם ורוצה להשיג את הקישור הזה הוא לא יעבוד קשה בכלל.

300 ש"ח בלבד והוא מצמצם את הפער שיש לו עליכם. זהו, זה כל מה שהוא צריך וזה מה שמבדיל בינכם לבינו במיקומים.

שאתם בונים תשתית של אתרים משלכם, אתם הבלעדיים על הקישור ולא נראה לי שתרצו למכור את הקישורים מהאתרים האלו למתחרים שלכם.

החלפת קישורים – תפנו המון זמן ביומן

מניסיון ובתור אחד שלא פעם החליף לא מעט קישורים, אני יכול להגיד לכם שיש מלא קבוצות כאלו בפייסבוק מדובר על תהליך שלוקח המון המון המון המון (טוב הבנתם) זמן.

בשביל קישור אחד בודד גם הוא לא כל כך שווה את זה, אתם יכולים להתכתב מעל 40 מיילים עם זה שמחליף איתכם, ויש כאלו שגם יש להם דרישות ורוצים תכנים ארוכים מעל 700 מילים עם ניסוח ברמה לשונית של בגרות בספרות, בקיצור אתם תמצאו את עצמכם בתהליך ארוך מאוד.

זה פשוט ואין כאן משהו מסובך, אבל חודש בשביל קישור אחד, כאן כבר אני מעדיף לשלוח אתכם לקנות קישורים מאשר לעשות החלפות, אפילו אם לא תשמרו על פער מול המתחרים שלכם.

תבנו לעצמכם קישורים באופן עצמאי

אם אתם דלים בתקציב, אתם לא חייבים לקנות עכשיו שטחי אחסון בכמה חברות אחסון שונות, אתם יכולים לקנות דומיין בלבד ועל שרת האחסון שלכם פשוט לבקש כתובת IP שונה לכל אתר ואתם מסודרים.

על החשיבות של כתובות IP שונות אני אסביר בהמשך.

אז איך בונים לעצמכם קישורים? פשוט בונים אתרים בתחום שמקביל לתחום שלכם, מחזקים את האתרים (שגם על זה יש לי סרטון הסבר) ואחרי שהאתרים האלו מספיק חזקים יש לכם קישור מעולה לאתר שלכם, והכי מגניב שאלו אתרים חזקים מאוד וסמכותיים ועוד יותר מגניב שזה 100% בחינם :-).

בסרטון אתם יכולים לראות כמה בקלות אפשר להצליח להשיג קישור עם DR86 וסמכות ואפילו קישור באותו התחום שלכם.

ב 10 דקות בלבד שאתם בונים את האתר במערכת הכי פשוטה יש לכם קישור שבמקרה הכי טוב עם הנתונים האלו היה עולה לכם לא פחות מ 500 ש"ח.

כמובן שזאת אותה שיטה כמו שהרבה מכירים ובונים אתרים על מערכת WIX עם הסאבדומיין של וויקס, אבל בגלל שזה ממש חרוש הבאתי לכם כאן עוד מערכת מקבילה (ולא פחות טובה) שיכולה לתת לכם בדיוק את אותו ואפילו יותר בקלות.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת לקידום האתר שלכם? בואו נדבר

תוכן עניינים

מאמרים אחרונים שעלו וכדאי לכם לקרוא
Call Now Button דילוג לתוכן