מה עושה מקדם אתרים?

אחת השאלות שהרבה מאוד בעלי אתרים שואלים את עצמם היא, מה עושה מקדם אתרים?

או במילים אחרות, הם רוצים לדעת בדיוק על מה משלמים.

לא פעם, אני נתקל במקרים שבהם יש לי לקוחות, הם משלמים מחיר מאוד הוגן, והם רוצים לדעת בדיוק מה אני עושה.

אחרי הכל, התוצאות של קידום אתרים אורגני לא נראות לעין (או לא מורגשות בכיס של הלקוח) באופן מיידי.

אל תשכחו שיש מילוני אתרים בישראל, ויש המון מקדמי אתרים שבכל יום בונים עוד אתר מתחרה בתחום שלכם, ויש המון מתחרים שמגיעים עם תקציבים גבוהים, במיוחד שמדובר על חברות גדולות שמחליטות להתחיל קמפיינים של שיווק דיגיטלי.

מה זה מקדם אתרים?

מקדם אתרים הוא אדם שמקדם אתר אינטרנט כדי לקבל דירוג גבוה יותר במנועי החיפוש.

מקדם אתרי אינטרנט אחראי על קידום ופרסום האתר להגברת הנראות שלו. תפקידו של מקדם אתרים באינטרנט הולך וגדל בפופולריות ככל שיותר אנשים משתמשים במנועי חיפוש כדי למצוא מידע באינטרנט.

הכל במטרה להגדיל את התעבורה וההכנסות של הלקוח.

איך משלמים למקדם אתרים?

למקדם אתרים ניתן לשלם בדרכים שונות. הדרך הנפוצה ביותר היא באמצעות עמלה על מכירות או על ידי מתן אחוז מהרווחים מהכנסות ממודעות שנוצרו מהאתר המקודם.

כל זאת בתוספת תשלום שכר בסיס, דרך נוספת ומקובלת שבה משלמים למקדמי אתרים היא תשלום חודשי קבוע על מספר פעולות מוסכמות שאותן הוא נדרש לבצע.

אז מה ת'כלס עושה מקדם אתרים?

מקדם אתרים עושה מספר פעולות והן : אופטימיזציה טכנית לאתר שכוללת מספר פעולות בין הפעולות הוא מבצע שיפור מהירות טעינת האתר, תיקון בעיות טכניות כגון עמודי 404, הגשת מפת אתר למנועי החיפוש ועוד.
בנוסף לפעולות טכניות, מקדם האתרים דואג להזין תכנים חדשים ורלוונטים בתוך האתר, תכנים אלו כוללים בתוכם קישורים פנימיים לעמודים אחרים באתר בכדי לחזק את אותם עמודים. (לדומגה, אם אני רוצה לחזק את המאמר שכתבתי על מחיקת ביקורות גוגל, אתם יכולים לראות שיש קישור אל המאמר הזה.
אחרי שיש אופטימיזציה ויש תכנים עם קישורים פנימיים, השלב הבא הוא קישורים חיצוניים. לכל מקדם אתרים יש ארסנל של אתרים שמהם הוא מוציא קישורים ללקוחות שלו, או שהוא עושה החלפות. קישורים חיצוניים הם קישורים מאתרים אתרים לאתר שלכם.

אם לא הבנתם כל כך את המשמעות של בניית קישורים, הנה סרטון קצר שיסביר לכם איך בונים קישורים:

אז אם מקדם עושה כאלו דברים פשוטים, למה שלא תעשו את זה בעצמכם?

כמה סיבות:

כי זה ייקח לכם יותר זמן – מקדם אתרים הוא מיומן והוא יכול למצוא את המקומות בהם צריך לחזק ואיך לעשות את זה ביעילות. לכם ייקח הרבה יותר זמן להתמודד עם התהליך, להשיג קישורים, להבין מה נכון לעשות מבחית שימוש נכון באלמנטים ובטח שמדובר על דברים טכניים כמו שיפור מהירות אתר וורדפרס אתם תמצאו את עצמכם מתמודדים עם המון היבטים טכניים.

כי זה יעלה לכם הרבה יותר – אם אני מציע לכם חבילת קידום אתרים בזול במחיר של 890 ש"ח בלבד, ואתם רק צריכים לקנות את מה שאני מביא לכם בחבילה שזה כולל: 4 קישורים + 2000 מילים תוכן + אופטימיזציה ל 4 עמודים באתר. רק הקישורים יעלו לכם לכל הפחות 800-1000 ש"ח. שלא לדבר על תוכן והזמן שתצטרכו להשקיע לביצוע פעולות טכניות.

הניסיון עושה את ההבדל – כמו שאתם בעלי מקצוע, לא משנה באיזה תחום. אתם יודעים היטב שמה שהופך אתכם להיות בעלי מקצוע טובים ומקצועיים זה הניסיון. שאתם בוחרים מקדם אתרים אתם יכולים להיות בטוחים שהוא עבר קורס קידום אתרים והוא יודע מה נכון לעשות, הוא כבר קידם לא מעט אתרים ומצליח להביא תוצאות ולכן כדאי לעבוד עם מישהו שכבר יודע מה הוא עושה.

לסיכום

אין ספק כי מקדם אתרים עושה מספר פעולות שכל מטרתן היא לדאוג ליותר חשיפות לאתר הלקוח, הנגזרת של הפעולות תוביל להמרות שיכולות להתבטא או בלידים (שיחות נכנסות) בהתאם לסוג השירות או המוצר שאותו אתר מוכר.

מה עושה מקדם אתרים_640x298
רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת לקידום האתר שלכם? בואו נדבר

תוכן עניינים

מאמרים אחרונים שעלו וכדאי לכם לקרוא
להתחלת שיחה
היי 👋
נציג זמין וישמח לענות על כל שאלה
דילוג לתוכן